سرپرست فرمانداری تایباد گفت: حضور مردم در تمام عرصه‌ها همیشه یک نمونه منحصربه‌فرد و بی‌نظیر است و مهم‌ترین عامل برای ترس دشمنان از نظام اسلامی بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مهدی شیردل امروز ۱۳ بهمن‌ماه در جمع نمازگزاران مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: سال ۱۳۵۷ حضور آگاهانه و مستمر مردم و همچنین مدیریت و راهبردی صحیح امام راحل عامل موفقیت انقلاب اسلامی شد و امروز نیز پس از گذشت چهار دهه همچنان مردم پای انقلاب و رهبری استوار مانده‌اند.

 وی افزود: رسیدن به موفقیت‌های ارزنده در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، عمرانی، خدماتی، علمی و... با استفاده از ظرفیت جوانان و مردان و زنانی است که برای پیروزی کشورشان تلاش می‌کنند و خفت و خاری را نمی‌پذیرند.

 سرپرست فرمانداری تایباد اعلام کرد: امروز کشور به جایی رسیده که در تمام زمینه حرفی برای گفتن دارد و همین امر دشمن را به هراس کشانده و تلاش می‌کند با سیاه‌نمایی ملت را به دولت بی‌اعتماد کند تا بتواند فتنه خود را که نابودی نظام اسلام است اجرایی کند؛ اما هنوز مردم پای انقلاب و رهبری هستند و اجازه کوچک‌ترین تحرکی به دشمن را نمی‌دهند.

 وی دهه فجر را یک فرصت برای اعتمادسازی دولت دانست و بیان کرد: این هفته فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است تا امیدآفرینی در جامعه نهادینه شود و برای تحقق این امر مهم عملکرد منسجم مدیران و رفع سریع مشکلات بهترین عامل است. در این شهرستان مرزی نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با عملکرد صحیح در راستای اهداف دولت گام بردارند.

 شیردل عنوان کرد: هویت‌های فرهنگی، اجتماعی و فرصت‌های اقتصادی در این شهرستان باید در مسیر درستی تقویت و ضعف‌ها رفع شود .

 وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال ۶۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان مرزی به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار